در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه سی و دومین دوره

جدول اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری منتشر شد

از سوی دبیرخانه جشنواره؛ جدول اجرای نمایش های سی و دومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری؛ از 1 لغایت 4 دی ماه 7 گروه نمایشی  در تماشاخانه مهر شهرکردبه روی صحنه خواهند رفت.

 فرشید بزرگ نیا دبیر جشنواره تئاتر گفت :سی و دومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری  ساعت 13 یکم دی ماه با اجرای نمایش «پسماند های ذهنی پریشان» به نویسندگی و کارگردانی سعید شیرزاد  آغاز به کار خواهد کرد .

بزرگ نیا افزود: در ساعت 19 یکم دی ماه اثر « پا برهنه، لخت، قلبی در مشت» اثر استاد علیرضا کوشک جلالی به روی صحنه می رود که با هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری کار شده است.

به گفته وی 2 دی ماه نمایش های «اوتانازیا» به نویسندگی مسلم سلیمانیان و کارگردانی فرزاد فخریان، «وصیت» به نویسندگی نیما نادری و کارگردانی جواد خاکسار حقانی و نمایش «گیلاس سیاه» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست به ترتیب ساعت 10:30، 15 و 19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهند رفت.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری افزود: در روز سوم جشنواره نیز نمایش « آیسبرگ» به نویسندگی مسلم سلیمانیان و محمد صادق سجادی و کارگردانی مسلم سلیمانیان ساعت 10:30 اجرا خواهد شد و نمایش «ضیافت پنالتی ها» به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی اکبر دانیالی ساعت 19 به عنوان آخرین کار جشنواره به روی صحنه خواهد رفت و اختتامیه جشنواره نیز روز پنج شنبه 4 دی ماه ساعت 15 در تماشاخانه مهر برگزار می شود.

به گفته وی به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت هنرمندان تئاتر و مخاطبین عزیز تئاتر سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری فقط با حضور داوران در سالن برگزار می شود و مخاطبین عزیز می توانند  به صورت زنده و آنلاین ازسایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/event/2873 نمایش ها  و اختتامیه جشنواره را تماشا کنند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نادر برهانی مرند، عباس جمالی و سعید زارع  داوری آثار سی و دومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری را به عهده دارند.




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

نظرات کاربران