در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «در مسیر عشق» در شهر بلداجی

نمایش« در مسیر عشق» به نویسندگی و کارگردانی سرکار خانم سمیه خاکسار بلداجی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی شهر بلداجی به روی صحنه رفت.

علی اسداللهی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن گفت: این نمایش در به نویسندگی و کارگردانی سمیه خاکسار بلداجی و با اجرای زیبای هنرمندان تئاتر شهر بلداجی به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی و شهدای دشت کربلا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

اسدالهی افزود: اجرا های نمایش های مذهبی با استقبال خوب مردم شهرستان بروجن همراه می شود و تلاش داریم حمایت خود از اینگونه اجرا ها را بیشتر کنیم.

وی گفت برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر با حضور اساتید مجرب و تأسیس آموزشگاه هنرهای نمایشی از برنامه های سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در  شهر  بلداجی  است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، بخشدار، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ، ریاست آموزش و پرورش شهر بلداجی، و جمعی از هنرمندان و مردم شهر بلداجی از نمایش در مسیر عشق دیدن کردند.

گفتنی است در پایان این اجرا، از نویسنده و کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر تجلیل ویژه به عمل آمد و از طرف شهردار ، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بلداجی مبلغ پنج میلیون تومان به این گروه به عنوان هدیه تقدیم گردید.




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران