در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «در مسیر عشق» در شهر بلداجی

نمایش« در مسیر عشق» به نویسندگی و کارگردانی سرکار خانم سمیه خاکسار بلداجی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی شهر بلداجی به روی صحنه رفت.

علی اسداللهی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن گفت: این نمایش در به نویسندگی و کارگردانی سمیه خاکسار بلداجی و با اجرای زیبای هنرمندان تئاتر شهر بلداجی به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی و شهدای دشت کربلا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

اسدالهی افزود: اجرا های نمایش های مذهبی با استقبال خوب مردم شهرستان بروجن همراه می شود و تلاش داریم حمایت خود از اینگونه اجرا ها را بیشتر کنیم.

وی گفت برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر با حضور اساتید مجرب و تأسیس آموزشگاه هنرهای نمایشی از برنامه های سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در  شهر  بلداجی  است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، بخشدار، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ، ریاست آموزش و پرورش شهر بلداجی، و جمعی از هنرمندان و مردم شهر بلداجی از نمایش در مسیر عشق دیدن کردند.

گفتنی است در پایان این اجرا، از نویسنده و کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر تجلیل ویژه به عمل آمد و از طرف شهردار ، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بلداجی مبلغ پنج میلیون تومان به این گروه به عنوان هدیه تقدیم گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران