در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه چهارمین دوره:

هیئت انتخاب چهارمین همایش تئاتر تک معرفی شد

دبیرخانه چهارمین همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری، هیئت انتخاب خود را معرفی کرد.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، مجتبی غفاری، اکبر دانیالی و روح الله سمیع قهفرخی به عنوان هیات انتخاب چهارمین همایش تئاتر تک  چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.چهارمحال و بختیاری، مجتبی غفاری، اکبر دانیالی و روح الله سمیع قهفرخی به عنوان هیات انتخاب چهارمین همایش تئاتر تک  چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

مجتبی غفاری، اکبر دانیالی و روح الله سمیع قهفرخی از هنرمندان فعال و متخصص درعرصه هنرهای نمایشی هستند.

مجتبی غفاری بیش از چهار دهه است که در زمینه هنرهای نمایشی فعالیت می کند. از آثار او در زمینه بازیگری می توان به «کجای این شب تیره»، «وقت روئیدن نرگس»، «آدم برفی»، «ضعیفه ها»، «زخمه»، «چشم آبی اقیانوس»،  «یکی باید بخونه»، «گمشده آبی» و ... اشاره کرد. غفاری در جشنواره های بسیار حضور داشته و جوایز بسیاری از جشنواره های معتبر تئاتر از آن خود کرده است.

اکبر دانیالی فارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه سوره است. دانیالی بیش از 3 دهه است که فعالیت هنری در زمینه تئاتر دارد. از آثار او می توان به نمایش های « ابلسیآه »، « خرس »، « افرا»، «سپنج رنج و شکنج»، « یک حکایت از چندین حکایت کدخدا»، «زخم گشوده جهان»  و ... اشاره کرد.

دانیالی در جشنواره های بسیار ملی و بین المللی حضور داشته و جوایز بسیاری از جشنواره های معتبر تئاتر از آن خود کرده است.

روح الله سمیع دارای مدرک کارشناسی نمایش از دانشگاه تهران دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران است. او تجربه کارگردانی نمایش هایی چون «زنبق های نارنجی»، «اپرای تن ها»، «اصول تعمیرات تلویویزون سیاه و سفید» و نویسندگی نمایشنامه هایی چون «سولوی تنها»،« فوگورات» و «اپرای گوزن ها» و...  را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری هیات انتخاب  چهارمین همایش تئاتر تک  چهارمحال و بختیاری از 24 تا 26 بهمن ماه 1402،  33 اثر نمایشی از شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان  و اردل را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و 8 اثر نمایشی را برای حضور در چهارمین همایش معرفی می کنند.

چهارمین همایش تئاتر تک از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام در شهرکرد برگزار می شود.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

گفت و گو با کارگردان، نویسنده و بازیگر نمایش «شام آخر»

وجود سالن استاندارد با امکانات کافی؛ تنها کمک مسئولان به تئاتری‌ها
گفت و گو با کارگردان، نویسنده و بازیگر نمایش «شام آخر»

وجود سالن استاندارد با امکانات کافی؛ تنها کمک مسئولان به تئاتری‌ها

مینا حیدری سورشجانی، کارگردان، نویسنده و بازیگر نمایش شام آخر شرکت کننده در چهارمین همایش تئاتر تک مهمترین کمک مسئولان کشور را وجود سالن استاندارد با امکانات کافی می دانند.

|

فرشته قادری کارگردان شرکت کننده در تئاتر تک

تئاتر تک یکی از گونه‌های دشوار بازیگری است
فرشته قادری کارگردان شرکت کننده در تئاتر تک

تئاتر تک یکی از گونه‌های دشوار بازیگری است

فرشته قادری دهکردی، طراح و کارگردان نمایش رژگونه شرکت کننده در همایش تئاتر تک می‌گوید:تئاتر تک یکی از گونه‌های دشوار بازیگری است چرا که بازیگر باید همه فضایی که لازم بوده را برای مخاطب به تصویر بکشد.

|

نظرات کاربران