در حال بارگذاری ...
«شب سهراب کشان» بر صحنه شهرکرد

اجرای نمایش «شب سهراب کشان» در شهرکرد

نمایش «شب سهراب کشان»به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سید مهدی حسام الذاکرین در آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش«شب سهراب کشان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سید مهدی حسام الذاکرین از 6 الی 10 مهر ماه ساعت 18:30 در آمفی تئاتر امیرکبیر به روی صحنه است.

کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: این اثر نمایشی به شیوه تئاتر فیزیکال کار شده و داستان مواجهه یک پسر کر و لال با پرده نقالی رستم و سهراب را به تصویر می کشد.

سید مهدی حسام الذاکرین افزود: در این نمایش که در مدت زمان 40 دقیقه اجرا خواهد شد تلاش شده با تکیه بر تئاتر فیزیکال و بهره گیری از هنرهای تجسمی ،موسیقی و حرکت داستان «شب سهراب کشان» به نمایش گذاشته شود.

حسام الذاکرین گفت: تئاتر فیزیکال تئاتری میان-رشته‌ای است. دانش و پیش‌زمینه تئاتری همانقدر در شکل‌گیری این آثار دخیل است که هنرهای تجسمی، موسیقی، حرکت و غیره. اینگونه نمایش ها عموماً از دخالت تماشاگران و عدم انفعال آنها در طول اجرا استقبال می‌کنند.

به گفته وی مرتضی بهارلو، نوید جعفر زاده، میلاد جمالی، رضا حسین زاده، مرضیه خدابنده، امیر مسعود رحمانی، طاهره سلیمانی، پریسا عابدی، علیرضا کاوه،پدرام محمودی، مهناز نجفی، زهرا هاشمی و علیرضا مروی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سید مهدی حسام الذاکرین متولد 1363 در شهرکرد و فارغ التحصیل رشته گرافیک است. حسام الذاکرین فعالیت نمایشی خود  را از سال 1381 آغاز کرده و این سومین اثر او به عنوان کارگردان است. طراحی صحنه و بازیگری از دیگر فعالیت های سید مهدی در عرصه تئاتر به شمار می رود. این هنرمند جوان استان چهارمحال و بختیاری در دیگر رشته های  هنری چون شعر،داستان و هنرهای تجسمی نیز فعالیت دارد.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش میتوانند از تاریخ 6 الی 10 مهر ماه ساعت 18:30 به آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در شهرکرد خیابان امیرکبیر مراجعه نمایند.




نظرات کاربران