در حال بارگذاری ...
از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن صورت گرفت

تقدیر از گروه های تتاتر شهرستان بروجن شرکت کننده در جشنواره تئاتر استانی

در آیینی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن از گرو های شرکت کننده در بیست وهشتمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری نقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: تقدیر از گروه های فعال نمایشی در شهرستان بروجن با هدف تشویق وترغیب هنرمندان بروجنی جهت خلق و تولید آثار فاخر صورت گرفته است.
رحمت الله یوسف زاده افزود: هنر تئاتر در شهرستان بروجن از کیفیت مطلوبی برخوردار است و هنرمندان تئاتر این شهرستان در سالهای پیشین در جشنواره های ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
یوسف زاده اظهار داشت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن در حد توان از هرگونه حمایت وکمک جهت اعتلای هنرتئاتر شهرستان بروجن دریغ نخواهد کرد.
به گفته وی در این مراسم از هنرمندان اعضای گروه های نمایش «زخم وآینه» به کارگردانی احمد رضا حیدری ، «مروارید های خاکی» از پژمان شبانیان و«زمان که بگذرد» کار مهرداد کردیان وسروش ضیاء با اهدای لوح سپاس وهدیه تقدیر به عمل آمد.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری این آیین  با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و بیش از 50  نفر از هنرمندان تئاتر  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن برگزار شد.




نظرات کاربران (1)