در حال بارگذاری ...
امام جمعه کوهرنگ:

تئاتر از فرهنگ ساز ترین هنرهای دنیاست

امام جمعه شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدن نمایش«پرتره مرد ریخته» در تالار سنگلج تئاتر را از فرهنگ ساز ترین هنرهای دنیا دانست.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی که به دعوت اصغر همت به دیدن این نمایش رفته بود گفت :  من خود را از شاگردان استاد اصغر همت می دانم و معتقد هستم جایگاه هنر تئاتر در فرهنگسازی و ارائه الگوهای موفق در زندگی بسیار بالاست.
طباطبایی افزود: باید با  تلاش هر چه بیشتر و حمایت همه جانبه از اهل هنر زمینه را برای معرفی الگوهای فرهنگی مناسب به جامعه فراهم کرد.
وی خواستار توجه ویژه تری از سوی مسئولین کشوری و استانی به این هنر والا شد و گفت: امیدوارم روزی شاهد آن باشیم که آثار فاخر تئاتر که در تهران اجرا می شود در شهرستان ها نیز به روی صحنه بیاید.
به گزارش درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری،نمایش «پرتره مرد ریخته» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» و با بازی «اصغر همت» در تالار سنگلج در حال اجر است.
گفتنی است در این اجرا هنرمندان پیشکسوتی چون افسراسدی، هادی مرزبان،  فرزانه کابلی،  اسماعیل خلج،  دکتر محمود عزیزی ،دکتر قطب الدین صادقی،  سیاووش طهمورث ، دکتر رحمت امینی، و دو تن از هنرمندان استان فریدون نجفی و ناصر قائدی  حضور داشتن که از اصغر همت بازیگر این اثر توسط انجمن پیشکسوتان تئاتر تقدیر به عمل آمد.




نظرات کاربران