در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «یک + دو » در شهرکرد

نمایش «یک + دو » کارى از گروه تئاتر خورشید شهرکرد از ۱۷ الی ۲۶ اردیبهشت در شهرکرد به روی صحنه می رود.

سرپرست گروه تئاتر خورشید شهرکرد در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش« یک + دو»  به کارگردانی امیر بهاور اکبر پور دهکردی است که از 17 اردیبهشت به مدت 10 شب در آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه خواهد رفت.

کامیار معتمدیان دهکردی افزود: این نمایش برداشتى آزاد از رمان آخرین انار دنیا نوشته ى بختیار على  و ترجمه ى آرش سنجابى است که امیر بهاور اکبر پور دهکردی و فراز مهدیان  نویسندگان آن هستند.

به گفته وی داستان این نمایش درباره مردی به نام مظفر صبحگاهی است که پس از سال های زیاد که در کنار خانواده نبوده به دنبال آنها می رود و در این مسیر با مسائلی دیگر روبرو خواهد شد.

معتمدیان اظهار داشت: در نمایش «یک + دو » سید مهدى حسام الذاکرین، على رضا مروى، آرزو عبداللهى، اردوان محمودیان، ساناز مرتضى پور دهکردى، بهاره غریبى، بهزاد صفّار، مهرداد حبیبیان ایفای نقش می کنند.

سرپرست گروه تئاتر خورشید گفت : على رضا مروى و مائده رفیعى دستیار کارگردان ، عادل محمدیان طراح و پردازش نور، امیر بهاور اکبرپور دهکردى طراح صحنه، نجمه رضایى مدیر صحنه، بهزاد صفّار، صالح صمیمى اجرا و ساخت دکور، سید مهدى حسام الذاکرین طراح لباس و پوستر، مریم توکلى دوخت لباس، مهدى سمیع تصویر سازى و اجراى پوستر و مهرداد حبیبیان تنظیم و انتخاب موسیقى این اثر نمایشی را به عهده دارند.

معتمدیان افزود:گروه تئاتر خورشید شهرکرد بیش از یک دهه است که فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و تاکنون در جشنواره های مختلف تئاتر کشور و استان توانسته رتبه های برتری را از آن خود کند.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 17 الی 26 اردیبهشت  ساعت 18 به آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در شهرکرد خیابان امیرکبیر مراجعه نمایند.

 

 




نظرات کاربران