در حال بارگذاری ...

کارگاه « فن بیگانه سازی در بازیگری» در شهرکرد برگزار شد

کارگاه «فن بیگانه سازی در بازیگری»با حضور دکتر کمال الدین شفیعی از سوی آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد برگزار شد.

مدیر آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: آموزشگاه تئاتر آرام با هدف آموزش تئاتر به صورت حرفه‌ای کارگاه های را در طول سال برگزار می‌کند که ترم بهار کارگاه 5 روزه ای با عنوان «فن بیگانه سازی در بازیگری» با حضور استاد کمال الدین شفیعی برگزار کرده است.

رضا ولی پور دهکردی افزود: استاد کمال الدین شفیعی یکی از برشت شناسان ایران زمین است که در آموزش تئاتر برشت و فن بیگانه سازی از تبحر خاصی برخوردار است.

به گفته وی هم اکنون برخی از هنرمندان و هنر جویان تئاتر در استان به درستی شیوه‌های بازیگری و فن بیگانه سازی را در تئاتر نمی‌دانند و برگزاری چنین کارگاههای آموزشی در بالا بردن سطح علمی این هنرمندان بسیار سودمند است.

مدیر تئاتر آرام افزود: در این کارگاه همچنین نمایشنامه‌ی قائده و استثناء نوشته‌ی برتولت برشت که توسط دکتر شفیعی ترجمه شده مرور و مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

ولی پور دهکردی اظهار داشت: آموزشگاه تئاتر آرام از فروردین تا کنون دو کارگاه آموزشی برگزار کرده که هنر جویان فعال شرکت کننده در این دو کارگاه در کارگاه سومی که با حضور یکی از استاتید تئاتر ایران برگزار می‌شود به صورت رایگان آموزش خواهند دید.

وی آموزش در هنرهای نمایشی در استان را بسیار مفید و موثر دانست و گفت: امیدوارم در آینده شاهد استقبال هر چه بیشتر هنرمندان تئاتر استان از کارگاه های آموزشی باشیم و بتوانیم در تئاتر آرام کارگاه های بیشتری با حضور استاتید برجسته هنر تئاتر در استان برگزار کنیم.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری این کارگاه تا 20 اردیبهشت در آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در شهرکرد خیابان امیرکبیر برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران