در حال بارگذاری ...

«گمشده در یانکرز» در چهارمحال و بختیاری نمایشنامه خوانی می‌شود

نمایشنامه «گمشده در یانکرز» نوشته «نیل سایمون» از سوی آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد و با همکاری واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به کارگردانی پریا امینی ۷ و ۸ مرداد ماه ساعت ۱۹ در خانه هنرمندان حوزه ی هنری خوانش می شود .

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نقش خوانان این نمایشنامه عرفان ربیعی، مجید علیخانی، مینا حیدری، رضا حسین زاده،کیمیا جهانبازی فر، حمید رضا بیگی و سارا شمس هستند.

امین بسیم افزود : این نمایش‌نامه داستان دو نوجوان را روایت می کند که به علت سفر کاری پدرشان (ادی) مدتی را در محله یانکرز نیویورک با مادربزرگ بی‌عاطفه و عمه ی کودک‌صفت و شیرین‌عقل خود سپری می کنند. ورود لویی (عموی بچه‌ها) که یک خلاف‌کار فراری است، اتفاقاتی را در این خانواده ی از هم پاشیده رقم می‌زند و بچه‌ها تا هنگام بازگشت پدرشان، با واقعیت‌های مختلف زندگی روبه رو می شوند.

به گفته وی: نیل سایمون با نام کامل 'ماروین نیل سایمون' در چهارم ژوئیه سال 1927 میلادی در 'منهتن' نیویورک  متولد شده است. بیشتر سایمون را روایتگر تلخی های زندگی به سبک آمریکایی و تضادهای رویای دولتمردان این کشور می شناسند که با آثار طنز خود این شیوه زندگی را به تمسخر گرفته است.

بسیم افزود: سایمون برای نمایشنامه «گمشده در یانکرز» موفق به دریافت جوایزی چون پولیتزر ، جایزه تونی و دراماسک در سال 1991 شده است .

مسئول واحد نمایش حوزه هنری گفت:  این گروه نمایش، با احترام به بیماران پروانه ای اجرای خود را به این عزیزان تقدیم کرده اند و کلیه ی عواید فروش بلیط این اثر  به این بیماران تعلق خواهد گرفت.

 علاقه مندان برای دیدن این اجرا می‌توانند 7 و 8 مرداد، ساعت 19 به خانه هنرمندان واقع در چهار راه بوعلی سینا، روبه روی دبیرستان فجر اسلام مراجعه نمایند.




نظرات کاربران