در حال بارگذاری ...

«مصاحبه» در شهرکرد نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه«مصاحبه» اثر محمد رحمانیان به کارگردانی «طاهره سلیمانی »و با بازی «لیلا موسوی» در موسسه فرهنگی هنری آراد در شهرکرد خوانده می شود.

کارگردان این خوانش در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشنامه در نشست خوانش کتاب که جلسه 206 آن برگزار می شود در موسسه فرهنگی هنری آراد خوانش و نقد بررسی خواهد شد.

طاهره سلیمانی افزود: بعد از خوانش این اثر جلسه نقد برررسی آن با حضور احسان اسعد، فراز مهدیان و امیر بهاور اکبرپور برگزار خواهد شد.

سلیمانی گفت: «مصاحبه» روایت تجربه زیست و مواجه زن و مردی با جنگ الجزایر است .بحرانی که این زن و مرد را منگ کرده و از دایره ی جهان امروز دور نگاه داشته و در گوشه ای از یک بیمارستان روانی تلاش برای زنده ماندن این دو را به تصویر می‌کشد.

کارگردان این نمایشنامه ‌خوانی اظهار داشت: تلاش شده در اجرای این اثر به شکل کاملا واقعگرایانه به متن نگاه کنیم و نسخه خاصی برای شخصیت نپیچیم . در واقع این اثر همان هست که اتفاق می افتد و از یادها می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، خوانش نمایشنامه «مصاحبه» یک شنبه 8 مرداد ساعت 18 الی 20 در موسسه فرهنگی هنری آراد واقع در خیابان سعدی حد فاصل چهار راه فصیحی و چهار راه سعدی کوچه 49 پلاک 36 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران