در حال بارگذاری ...

نمایش «فرزند» در بروجن به صحنه رفت

نمایش «فرزند» به نویسندگی داریوش ربیعی و کارگردانی بابک رافعی از امروز ۲۳ مرداد در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن آغاز خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «فرزند»کاری از گروه نمایش «هی جار» بروجن از 23 الی 27 مرداد ماه  هر شب ساعت 20:30 دقیقه در پلاتوی فرهنگ سرای بروجن اجرا خواهد شد.

کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: این اثر که تولید او پنج ماه به طول انجامید داستان یک زن و شوهر را به تصویر می کشد که تحت کنترل و در چهار چوب یک سری قوانین خاص زندگی می‌کنند .

بابک رافعی افزود اجرای عموم در بروجن چند سالی فقط با آثار اندکی از نمایش های طنز برپا بوده که امیوارم با اجرای عموم کارها ی نمایشی در ژانرهای مختلف بتوانیم  دوباره رابطه مردم را با کارهای جدی تقویت کنیم.

وی گفت مردم شهر من از دیدن کارهای جدی در چند سال اخیر محروم بوده اند که امسال با اجرای آثار عموم  دوستان تئاتر بروجن این محرومیت از بین رفته است.

کارگردان نمایش فرزند درباره حمایت از اجرای عموم در استان چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت از اجرای عموم به دلایلی  چون عدم وجود فضای مناسب جهت تمرین و خلق نمایش،  نبودن حمایت مالی درست و به موقع از تولیدات نمایشی بسیار ضعیف است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات حل شود.

وی اظهار داشت استقبال از اجرای عموم در شهر بروجن در سالهای گذشته بسیار خوب بوده است ولی اکنون به دلیل اینکه سالهاست اجرای عمومی در این شهر به شکل جدی صورت نگرفته مردم استقبال کمتری می کنند که این امر با شکل گیری اجراه های عموم به شکل سابق خود باز خواهد گشت.

 به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، محسن مرادی و فریده فردیان بازیگران این اثر نمایشی هستندو  «شیوا اسدالهی» مدیر صحنه، «ناهید رمضانی» منشی صحنه ، «یاثر خدیبی» دستیار صحنه، «اسماعیل حکمتی» انتخاب موسیقی و اجرا، «محمد مرادی» طراح پوستر، «بابک رافعی» طراح صحنه و «امید مردانی» سرپرست گروه دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «فرزند» از 23 الی 27 مرداد ساعت 20:30 در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن به صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران