در حال بارگذاری ...

نمایش«برقه و باد» در فارسان به صحنه رفت

اجرای نمایش « برقه و باد » به نویسندگی «سعید زارع » و کارگردانی مشترک «مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزی پور » از امروز۴ شهریور در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان آغاز خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش « برقه و باد »کاری از گروه نمایش «آستاره» فارسان از 4 الی 7 شهریور ماه  هر شب ساعت 18 در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان  اجرا خواهدشد.

این نمایش داستان دختری جنوبی را روایت می کند که به خاطر رسم خون بست مجبور به ازدواج با یک پسر بختیاری شده است. نمایش  تلاش دارد باورهای غلط  اقوام را که باعث از بین رفتن انسانها می شود روایت کند.

   حجت یدالهی ، فهیم خسروی، علی محمدی، بابک طاهری، پیام نادری، زهرا عزیزیان، نسیم سلطانی، نرگس عزیزیان و راضیه سلطانی در این نمایش ایفای نقش می کنند

 منیژه ابراهیمیان  دستیار کارگردان، یاثر الله بخشی و مصطفی محمدی انتخاب موسیقی، محمد محمدی طراح صحنه و زهرا محمدی طراح لباس از دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،علاقه مندان برای دیدن این نمایش میتوانند 4 الی 7 شهریور هر شب ساعت 18 به سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان مراجعه نمایند.




نظرات کاربران