در حال بارگذاری ...

نمایش «قصه های درگوشی» در فارسان اجرا شد

نمایش « قصه های درگوشی» به نویسندگی امیر رضا کوهستانی و کارگردانی مریم مرادیان کاری از گروه نمایش «تاتی» از ۶ الی ۱۰ شهریور در فرهنگ سرای شهرستان فارسان به روی صحنه رفت.

کارگردان این اثر نمایش در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشِ قصه های در گوشی تقابلِ میانِ سنت و مدرنیته است. در واقع هر دویِ این مقوله ها با تمامِ روانپارگی ِ فرهنگی و بحرانِ هویتی که اشخاصِ نمایش را در بر گرفته اند را رهنمون می کند که تنها راهِ رهایی از این بحرانِ هویتی که پنداری انسانِ معاصر را دچارِ ناکامی کرده تنها و تنها معنویت است.

مریم مرادیان افزود :دختر که با تمایلاتِ سنتی در فضای زندگی ِ پسری با تمایلاتِ مدرن حضور پیدا می کند چون مهمانی ناخوانده کوشش بر این دارد که با یافته های معنوی ِ خویش ،هم خود و همدپسر را به سمتِ رهایی و آرامش سوق دهد.پنداری سنت و مدرنیته در پارادوکسی قرار می گیرد که به کوشش مؤلفه های ِ خویش به دنبال گمگشته ای است که نام اش معنویت است.

به گفته وی «عقیل قدمی» و «نگین داودی» در این نمایش ایفای نقش می کنند و«نرگس شمس» مسئول نور،  «فاطمه سلیمانی» طراح صحنه ، «لیلا سلیمانی» طراح لباس،  «احسان مرادیان» مدیر صحنه  و «سپهر نصیری » موسیقی و افکت دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری،گروه «تاتی» از گروه های فعال استان چهارمحال و بختیاری است که در ماه اخیر نمایش «هیچکس به لک لک ها چیزی نگفت» از مهدی جعفری را نیز در همایش تئاتر تک نفره به روی صحنه برده است.

 




نظرات کاربران