در حال بارگذاری ...

نمایشگاه عکس تئاتر در جشنواره بیست نهم برگزار می شود

نمایشگاه عکس تئاتر از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری هم زمان با بیست نهمین جشنواره تئاتر استانی ۲۵ الی ۲۸ شهریور در شهرکرد برگزار خواهد شد.

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استان در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد هم‌زمان با بیست ونهمین جشنواره تاتر استان (25تا 28شهریور96 )با هدف ارج نهادن به عکاسی تئاتر نمایشگاه عکس تاتر استان چهارمحال و بختیاری را برگزار نماید.

قاسم اسماعیلی دهکردی افزود: عکس های ارسالی برای این نمایشگاه باید از تئاتر های تولید شده در استان چهارمحال و بختیاری باشد و عکاسان محدودیتی در ارسال تعداد عکس نخواهند داشت.

وی گفت : از آنجایی که یکی از اهداف نمایشگاه مروری بر فعالیت‌های نمایشی استان است ، در انتخاب عکس‌‌ها علاوه بر کیفیت ، تنوع در آثار نمایشی نیز از اهمیت برخورداراست .

دبیر جشنواره تئاتر استانی افزود: عکس های ارائه شده عکاسان با هزینه انجمن هنرهای نمایشی چاپ خواهد شد .و به صورت نمایشگاه دائمی در آمفی تئاتر مهر و امیرکبیر نصب می شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند عکس های خود را روی cd به دبیرخانه جشنواره تئاتر یا مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در تقاطع خیابان کاشانی و فارابی  تحویل داده یا به آدرس : chbnamaysh@gmail.com  ارسال نمایند.




نظرات کاربران