در حال بارگذاری ...

آثار راه یافته به بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

بنا بر آرای هیات بازبین بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان ، هفت نمایش از سه شهرستان استان به بخش مسابقه ی بیست نهمین جشنواره تئاتر راه یافتند .

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با درگاه تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پایان مرحله ی بازبینی آثار معرفی شده به دبیرخانه ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ؛ هیات بازبین جشنواره متشکل از سعید جوانبخت، اکبر دانیالی و کاظم حیدری ، از بین 11 نمایش ، هفت نمایش جهت حضور در بخش مسابقه ی بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی نمودند .
قاسم اسماعیلی دهکردی افزود: بنا بر آرای هیات بازبین جشنواره، نمایش های «برقه و باد» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست و هوشنگ عزیزی پور از فارسان، «فرزند» به کارگردانی بابک رافعی از بروجن، «من آنجا نیستم» به کارگردانی مهرداد کردیان از بروجن و «یک بعلاوه دو»  به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور از شهرکرد به صورت قطعی به جشنواره راه پیدا کرده است.
وی گفت: همچنین نمایش «سکوت» به کارگردانی پریا امینی از شهرکرد، «در زنجیر البرز» به کارگردانی احمد حمیدیان ، احمد رضا حیدری از بروجن  مشروط به رفع نواقص و  «قصه های در گوشی»  به کارگردانی مریم مرادیان از فارسان، منوط به رفع نواقص و بازبینی مجدد  به جشنواره بیست نهم راه پیدا خواهند کرد. 
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 25 الی 28 شهریور در شهرکرد مرکز استان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران