در حال بارگذاری ...

اهدای جایزه ی کانون منتقدان در جشنواره تئاتر بیست نهم چهارمحال و بختیاری

کانون منتقدان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در بیست نهمین جشنواره تئاتر استانی جایزه مستقلی را تحت عنوان «جایزه کانون منتقدان تئاتر» اهدا خواهد کرد.

رئیس کانون منتقدان تئاتر استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه ای که با دبیر جشنواره تئاتر بیست نهم استانی و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار شد کانون منتقدان تئاتر استان تصمیم گرفت جایزه ای را از سوی کانون منتقدان تئاتر استان به اثر برگزیده اهدا کند.
فرهاد خاکیان افزود: کانون  منتقدان تئاتر استان در ماه جاری از سوی انجمن نمایش پایه گذاری شده و فعالیت رسمی خود را با افتتاح جشنواره تئاتر بیست نهم شروع خواهد کرد.
وی گفت: این کانون در روزه های برگزاری جشنواره جلسات نقد بررسی آثار نمایشی را راس ساعت 19:30 برگزار خواهد کرد و تلاش دارد در دل جشنواره برای هر نمایش دو نقد مکتوب از اعضای کانون جهت درج در رسانه های جشنواره ارائه دهد.
خاکیان اظهار داشت: کانون منتقدان تئاتر از همه علاقه مندان به نقد جهت همکاری با این کانون دعوت به عمل می آورد و امید وار است در آینده نزدیک هنرمندان بیشتری با کانون منتقدان همکاری کنند.
رئیس کانون منتقدان تئاتر استان افزود: توجه به نقد تئاتر زمینه را برای رشد هرچه بیشتر هنر تئاتر در استان فراهم خواهد کرد و هدف کانون منتقدان استان این خواهد بود که در طول سال نیز با برگزای جلسات نقد وبررسی آثار و همچنین نوشته های مکتوب نقد تئاتر ی زمینه را برای رشد این هنر والا فراهم آورد.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، کانون منتقدان تئاتر استان در جشنواره بیست نهم تئاتر استانی از 25 الی 28 شهریور جلسات نقد بررسی خود را راس ساعت 19:30 در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار خواهد کرد.




نظرات کاربران