در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای بیست ونهمین جشنواره‌‎ تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

جدول اجراهای صحنه‌ای بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 25  شهریور ماه با شعار تئاتر را از خودمان شروع کنیم در مجتمع فرهنگی هنری مهر آغاز خواهد شد.

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاترچهارمحال و بختیاری در گفتگو با درگاه تئاتر استان گفت: همه اجرای های صحنه ای نمایش های جشنواره بیست نهم در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار خواهد شد و جلسات نقد بررسی آثار نیز بعد از آخرین اجرا در سالن کنفرانس همان مجتمع برپا خواهد بود.

قاسم اسماعیلی افزود: نمایش های «فرزند» به کارگردانی بابک رافعی از بروجن ، «من آنجا نیستم» به کارگردانی مهرداد کردیان از بروجن ،«سکوت» به کارگردانی پریا امینی از شهرکرد،«بادبان و دریا را باد برده است » به کارگردانی مصطفی محمدی دوست و هوشنگ عزیزی پور از فارسان، «یک بعلاوه دو»  به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور از شهرکرد  و «در زنجیر البرز» به کارگردانی احمد حمیدیان ، احمد رضا حیدری از بروجن از جمله آثار صحنه ای هستند که در این مدت به اجرا در می آیند.

اسماعیلی گفت: همچنین نمایش «هیچکس به لک لک ها چیزی نگفت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی جعفری در بخش میهمان این جشنواره اجرا خواهد شد.

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استانی افزود: هر نمایش دو اجر دارد و اجرای دوم نمایش ها توسط هیات داوران جشنواره داوری خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 25 الی 28 شهریور به همت انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال وبختیاری برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران