در حال بارگذاری ...

نشست خبری بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست رسانه‌ای بیست ونهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نشست رسانه‌ای بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری  با حضور دبیر جشنواره بیست نهم و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت:  بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان با حضور شش نمایش در بخش مسابقه و یک نمایش در بخش میهمان در مجتمع فرهنگی هنری مهر و فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.

قاسم اسماعیلی افزود: تئاتر های راه یافته به بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان بعد از بازبینی هیئت داوران از بین 11 اثر نمایشی انتخاب شده است.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت داوران از بخش های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه، طراحی لباس، و موسیقی تقدیر به عمل خواهد آورد.

اسماعیلی با اشاره به راه اندازی کانون منتقدین تئاتر استان افزود:  این کانون نیز از تئاتر برتر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری تقدیر می کند.

وی ابراز کرد: برگزاری همزمان نمایشگاه عکس تئاتر سال های گذشته یکی از برنامه های جانبی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری است.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در طول برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان جلسات نقد و بررسی توسط کانون منتقدین و نشست های تخصصی برگزار می شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،علاقه مندان برای دیدن نمایش های بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 25 الی 28 شهریور میتوانند به مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد واقع در میر آیاد غربی میدان ابوریحان مراجعه نمایند.




نظرات کاربران