در حال بارگذاری ...

داوران بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری هیات داوران این جشنواره را معرفی کرد.

قاسم اسماعیلی گفت :دکتر مهدی حامد سقائیان ، محسن سلیمانی فارسانی و محمد رضا سمیع از 25 تا 28 شهریور ماه داوری نمایش‌های بیست نهمین جشنواره تئاتر استانی را انجام می‌دهند.

اسماعیلی افزود: تلاش شده در انتخاب هیات داوران استانی از هنرمندان حرفه ای تئاتر استان استفاده بیشتر شود و یک هنرمند میهمان نیز در این ترکیب حضور داشته باشد.

اسماعیلی در تشریح پیشینه این داوران گفت: دکتر مهدی حامد سقایان دارای ﺩﻛﺘﺮﺍﻱ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﺗﺌﺎﺗﺮاز ﺁﻛﺎﺩﻣﻲ ﺗﺌﺎﺗﺮ ﺭﻭﺳﻴﻪ است و هم اکنون نیز عضو هیات علمی دانشکده هنر تربیت مدرس می باشد.از دیگر فعالیت های او میتوان به ﺍﺳﺘﺎﺩﻳﺎﺭی ﮔﺮﻭﻩ ﻛﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻧﻲ،  ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻫﻨﺮ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﺪﺭﺱ ،استاد یاری ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻫﻨﺮﻫﺎﻱ ﺯﻳﺒﺎ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻫﻨﺮ و ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﻭﺍﺣﺪ ﺑﻮﺷﻬﺮ اشاره کرد.

همچنین محسن سلیمانی هنرمند استان چهارمحال و بخیتاری دیگر داور این جشنواره است که از فعالیت های او می توان به معاون هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ،داور و بازبین تئاتر، عضو شورای تخصصی انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان،  عضو شورای تخصصی کارگروه تئاتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، عضو هیئت بازبین مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ،مدیر دبیرخانه جشنواره تئاتر دفاع مقدس در ادوار گذشته ، مدیر دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی ، مدیر دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مقاومت  ، مدیر عامل مجتمع فرهنگی هنری اسوه و تدریس در دانشگاه اشاره کرد.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در معرفی محمد رضا سمیع  دیگر داور این جشنواره  نمایشی گفت:محمد رضا سمیع نیز فارغ التحصیل هنر نمایش از دانشگاه تهران است و یکی از پیشکسوتان هنر نمایش در استان چهارمحال و بختیاری است که تا کنون در داوری جشنواره های زیادی حضور داشته وچند نمایشنامه از وی چاپ شده  که مورد اقبال هنرمندان کشور قرار گرفته است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری برگزیده‌های این جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد که روز 28 شهریوردر فرهنگ سرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران