در حال بارگذاری ...

نشست رییس انجمن نمایش و دبیر جشنواره تئاتر استانی با معاونت های صدا و سیمای مرکز جهان بین برگزار شد

نشست صمیمی ریاست انجمن هنرهای نمایشی و دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استانی با معاونت های سیما،صدا و اخبار صدا و سیمای مرکز جهانبین در صدا سیمای استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، رییس انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری در این نشست های مشترک ضمن تشکر ازحمایت های صدا و سیمای مرکز استان گفت :تئاتر چهارمحال و بختیاری از پیشنیه خوبی برخوردار است و در مجامع ملی و  بین المللی تا کنون خوش درخشیده و شایسته است از این هنرمندان بی ریا در طول سال از سوی رسانه ملی حمایت بیشتری شود.

فرشید بزرگ نیا افزود: صدا و سیما یکی از مهمترین ابزار رسانه است که می توانند توانایی های هنرمندان استان را به مردم شریف چهارمحال و بختیاری به بهترین شکل اطلاع رسانی کند.

رئیس انجمن نمایش استان گفت: برنامه های تئاتر بسیاری چون دعوت از هنرمندان شاخص کشوری جهت اجرای نمایش،برگزاری کارگاه های مهم هنری با حضور اساتید برجسته کشوری و ...  از سوی انجمن نمایش در استان قرار است برگزار شود که می توان در آینده نزدیک این برنامه ها با مشارکت صدا و سیمای استان انجام پذیرد.

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست ها گفت : هنرمندان تئاتر استان تا کنون ارتباط بسیار خوبی با صدا و سیمای استان داشته و دارند و این نشان از مدیریت و نگاه شاخص هنری مدیران این سازمان دارد.

قاسم اسماعیلی افزود:مردم شریف و فرهنگ دوست استان تنها سرمایه های فعالیت های فرهنگی استان هستند و باید اتفاقات فرهنگی چون جشنواره های تئاتر استانی از طریق صدا و سیمای استان به مانند سنوات قبل به این عزیزان اطلاع رسانی شود.

معاونت های سیما،صدا و اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز جهانبین در نشست های جداگانه با ریاست انجمن هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره تئاتر استانی ضمن سپاس از زحمات انجمن هنرهای نمایشی و قدردانی از زحمات هنرمندان نمایش استان آمادگی خود را برای ارتقاء و اشاعه ی هنر تئاتر در استان  از سوی رسانه ملی اعلام نمودند.

 گفتنی است بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 6 گروه ا ز گروه های تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 25 تا 28 شهریور در شهرکرد برگزار می گردد.

 

 




نظرات کاربران