در حال بارگذاری ...

افتتاح سالن نمایش مهر در نخستین روز جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سالن آمفی تئاتر مهر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی،داوران بیست نهمین جشنواره تئاتر و هنرمندان تئاتر استان در نخستین روز جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین این افتتاحیه گفت: سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر با پیشنهاد انجمن هنرهای نمایشی به یک سالن مختص اجرای تئاتر تغییر کاربری داد و آماده اجرای نمایش در استان شده است.

جواد کارگران افزود: این سالن نمایش در اختیار انجمن هنرهای نمایشی استان قرار گرفته و با برنامه ریزی های این انجمن امیدواریم در طول سال شاهد اجرا های هنرمندان نمایش در این سالن باشیم.

کارگران اظهار داشت: در برنامه ریزی های انجام شده در اداره کل  پلاتو های نمایش دیگری در شهرستان های بروجن، فارسان و لردگان نیز ایجاد خواهیم کرد  تا در این شهرستانها نیز شاهد اجرا های نمایش در طول سال باشیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان نیز در این آیین گفت: انجمن نمایش استان در صدد است پلاتوی نمایش دیگری را در فرهنگ سرای بزرگ شهرکرد احداث کند و به زودی تئاتر شهر استان چهارمحال و بختیاری را افتتاح نماید.

فرشید بزرگ نیا ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر حمایت ها و پیگیر های مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارکنان این سازمان نبود سالن مهر برای جشنواره تئاتر امسال آماده نمی شد و همدلی و همکاری همه جانبه اداره کل باعث آماده سازی این سالن و افتتاح آن همزمان با بیست ونهمین جشنواره تئاتر شد.

وی گفت: سالن مهر با ظرفیت 180 نفر برای اجراهای نمایش های استان بسیار کاربردی است و از امکانات خوب نوری و صدا نیز برخوردار است.

بزرگ نیا اظهار داشت: انجمن نمایش تلاش خواهد کرد با اجراهای نمایش های صحنه ای در این سالن و دیگر سالن های نمایشی هر چه زودتر تئاتر شهر را در شهرکرد راه اندازی کند تا هنرمندان استان در طول سال به اجرا های تئاتر برای مردم بپردازند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 25 الی 28 شهریور با حضور 7 اثر نمایشی در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد در حال برگزاری است.




نظرات کاربران