چهارمین همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری شامگاه سهشنبه با معرفی برترینها به کار خود پایان داد.
فراز مهدیان دهکردی، کارگردان نمایش «شُس تن» می گوید: مونولوگ شاخهای از تئاتر است و میتواند پلی برای اجراهای سبک های دیگر تئاتر و آزمون و خطای بسیاری از مباحث باشد
مینا حیدری سورشجانی، کارگردان، نویسنده و بازیگر نمایش شام آخر شرکت کننده در چهارمین همایش تئاتر تک مهمترین کمک مسئولان کشور را وجود سالن استاندارد با امکانات کافی می دانند.
ثریا امینیان، یکی از داوران همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری میگوید: بچههای تئاتر قصد کار کردن دارند که باید در مسیر درست قرار گیرند و زمینه برایشان فراهم شود.
فرشته قادری دهکردی، طراح و کارگردان نمایش رژگونه شرکت کننده در همایش تئاتر تک میگوید:تئاتر تک یکی از گونههای دشوار بازیگری است چرا که بازیگر باید همه فضایی که لازم بوده را برای مخاطب به تصویر بکشد.
فرشید بزرگ نیا، یکی از داوران چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری میگوید: متاسفانه به هنر کمتر بها داده میشود.
معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک میگوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایتهای مالی را از گروههای تئاتر داشته باشند.
راضیه رییسی، کارگردان و بازیگر نمایش نسبیت خاص میگوید: یکی از قابلیتهای تئاتر تک این است که بازیگر بسیار خوب میتواند تواناییهای خود را به رخ بکشد
فاطمه امینی، کارگردان و بازیگر تئاتر شرکت کننده در همایش تئاتر تک میگوید: یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم کار تک انجام دهم و در این جشنواره شرکت کنم میخواستم خودم را با این تجربه به چالش بکشم.
داود یادگاری، کارگردان نمایش «سگها مادرت را میخورند» از وعدههای مسئولان از هنر تئاتر در جامعه و حمایت نشدنها از سوی مسئولان میگوید.
ادامه>> |