در حال بارگذاری ...
حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی

تئاتر ایران مدیون جشنواره تئاتر استان ها است

حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور در آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال وبختیاری گفت: جشنواره تئاتر استان ها نشان داده که از جشنواره های مهم تئاتری در تئاتر شهرستان ها است و تئاتر ایران مدیون جشنواره تئاتر استان ها است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، حمید نیلی گفت: همواره مشکلاتی در حوزه تئاتر شهرستان بوده و هست که بنده  تمام تلاش خود را خواهم کرد در راستای حل مشکلات حرکت کنم  و امیدوارم بتوانم در این دورانی که در خدمت هنرمندان عزیز تئاتر کشور هستم در راستای رشد، اعتلا و شکوفایی انجمن قدم بردارم که بدون شک این امر به یاری شما نیاز دارد و بدون شما عزیزان میسر نیست.

نیلی در ادامه با تاکید بر جریان‌سازی بودن انجمن‌های هنرهای نمایشی در سراسر کشور عنوان کرد: «موضوع حائز اهمیت این این است که جریان‌سازی‌ باید از استان‌ها آغاز شود. اگر بخواهیم تئاتر سالم، اندیشمند و دغدغه‌مند داشته باشیم باید از استان‌ها و شهرستان‌ها کار را آغاز کنیم که اصلی‌ترین برنامه‌های اجرایی بنده برای استان‌ها است.

این هنرمند تئاتر کشور افزود: هیچ هنری مانند تئاتر فرهنگ ساز نیست. زیرا هنرمند با مخاطب به شکل چهره به چهره روبرو می شود و قادر به ته نشین کردن فرهنگ در ذهن مخاطب است.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت:  مدیران ما باید به تئاتر نگاه فرهنگ ساز داشته باشند. باید پای این هنر در آموزش و پرورش، شهرداری ها و دیگر نهادها باز شود. ما تئاتری ها نیز باید تعامل را بیاموزیم تا مدیران کشور بدانند که در بحث فرهنگ سازی می توانند روی ما حساب کنند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی امین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری 14 تا 17 شهریور در شهرکرد برگزار شد و در پایان دو اثر نمایشی « مسافران» و «کوتو له ها» را به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کرد.




مطالب مرتبط

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در دیدار با فعالان تئاتر بچه‌های مسجد و فعالان تئاتر حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری وعده داد که حوزه هنری در حد توان خود از هنرمندان استان‌های فعال در حوزه تئاتر حمایت خواهد کرد.

|

کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی:

حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی می‌کند
کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی:

حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی می‌کند

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، با اشاره به این‌که متولی اصلی حمایت از سینما و تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، می‌گوید حوزه هنزی در حد توان خود از استان‌های فعال در تئاتر حمایت می‌کند.

|

نظرات کاربران