در حال بارگذاری ...
مرکز علمی کاربردی فرهنگ وهنر دریژنو فرخ شهر برگزار کرد

‏«کلک خیال» اجرای گریم شخصیت های ادبیات نمایشی جهان

مرکز علمی کاربردی فرهنگ و وهنر دریژنو فرخ شهر برنامه ی با عنوان « ‏کلک خیال» اجرای گریم شخصیت های ادبیات نمایشی جهان را در فرخ شهر ‏برگزار کرد.‏

حجت الله پولادی رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و وهنر دریژنو فرخ شهر در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز علمی کاربردی دریژنو یک سال است که افتتاح شده در رشته های بازیگری ، گریم ، نمایش عروسکی دانشجو تربیت کرده است.

پولادی افزود: در این دو ترم پرورش دانشجو در این مرکز دانشجویان رشته گریم و بازیگری با همت و کمک اساتید خود آموزش های خود را در ویژه برنامه ای با عنوان« کلک خیال» به نمایش گذاشته اند.

او گفت: اساتید گریم  و بازیگری این دانشگاه استاد مهران خلج ، حمید رضا یوسفی و سعید زارع در این برنامه دانشجویان عزیز را همراهی کردند  و برخی از شخصیت های ادبیات نمایشی ایران و جهان با گریم و اجرای دانشجویان دانشگاه معرفی شدند.

پولادی اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و وهنر دریژنو فرخ شهر تلاش دارد استعدادهای درخشان جوان را پرورش داده و به جامعه هنری کشور و استان وارد نمایید.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و وهنر دریژنو استان چهارمحال و بختیاری افزود : از مهر ماه 1398 این مرکز در رشته های هنری عکاسی، گرافیک ،موسیقی ایرانی و موسیقی نواحی ، تربیت مربی تئاتر کودک در مقطع کاردانی نیز دانشجو خواهد پذیرفت

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری در این برنامه که با حضور هنرمندان و علاقه مندان به هنر برگزار شد . دانشجویان این مرکز شخصیت های چون ( مبارک،سیاه، دلقک، جوکرها، جادوگرها، شخصیت های داستان های رمئو و ژولیت ،  بینوایان و حماسه های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در فتح خرمشهر ) را به روی صحنه نمایش دادند.

 




نظرات کاربران