در حال بارگذاری ...
از سوی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری

نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های استان، معرفی شدند

نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های استان، معرفی شدند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با صدور ابلاغی، مسئولین نمایندگی  و رابطین این انجمن را در شهرستان های تابعه منصوب کرد.

 فرشید بزرگ نیا ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با صدور ابلاغی، مسئولین نمایندگی و رابطین این انجمن را در شهرستان های بروجن، فارسان  و لردگان منصوب کرد.

بزرگ نیا در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از انتخاب مسئولین نمایندگی تئاتر در شهرستان های استان  سامان دهی فعالیت های نمایشی در این شهرستانها است و نمایندگان انتخاب شده در هر شهرستان نماینده تام الاختیار انجمن هنرهای نمایشی در آن شهرستان می باشند.

بزرگ نیا افزود: از این به بعد تمامی هنرمندان شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری فعالیت های نمایشی خود را با این نمایندگان هماهنگ خواهند کرد و در این طرح هیچ هنرمند تئاتر ی با سیستم اداری کاری نخواهد داشت و برای انجام فعالیت نمایشی هر هنرمند نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی پل ارتباطی بین هنرمندان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان می باشند.

او گفت: بررسی فعالیت های گروه های نمایشی و ثبت گروه های نمایشی در شهرستانها ، بررسی فعالیت های آموزشی تئاتر در شهرستانها، هماهنگی و برنامه ریزی برای تمرین های گروه های نمایشی در شهرستانها، هماهنگی های اجری عموم در شهرستانها و به طور کلی هر فعالیت هنرهای نمایشی در هر شهرستان با نماینده انجمن هنرهای نمایشی در آن شهرستان باید هماهنگ شود.

بزرگ نیا اظهار داشت: نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی در هر شهرستان حکم همان انجمن هنرهای نمایشی را دارند و مورد اعتماد صد در صد انجمن استان می باشند .

رئیس انجمن هنرهای نمایشی گفت:  در حال حاضر سه شهرستان دارای نماینده شده و در حال بررسی هنرمندان مستعدد تئاتر جهت نماینده انجمن هنرهای نمایشی در دیگر شهرستان استان هستیم.

بزرگ نیا افزود: اکبردانیالی  هنرمند شهرستان  لردگان ، حمید شبانیان هنرمند شهرستان بروجن و هوشنگ عزیزی پور هنرمند شهرستان فارسان به عنوان مسئولین نمایندگی و رابطین انجمن هنرهای نمایشی استان در این شهرستان ها منصوب شده اند.ابلاغ این نمایندگان در آیینی با حضورمعاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس هنرهای نمایشی استان و اعضای انجمن هنرهای  نمایش ، اعطا شد.




نظرات کاربران