در حال بارگذاری ...
از سوی گروه نمایش آستاره فارسان

نمایش «خونه خانم کوچیک» در فارسان به روی صحنه می رود

نمایش «خونه خانم کوچیک» به نویسندگی «مریم میراحمدی» و کارگردانی« مصطفی محمدی دوست» از سوی گروه نمایش آستاره ۹ تا ۱۱ دی ماه در فرهنگ سرای فارسان به روی صحنه خواهد رفت.

مصطفی محمدی دوست کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: «خونه خانم کوچیک» نمایش عروسکی است که برای کودکان گروه سنی هفت سال به بالا اجرا خواهد شد.

محمدی دوست افزود: داستان این نمایش نگاهی به انسان دوستی دارد و در واقع تلاش دارد که اهمیت موجودات زنده و کمک به این موجودات را برای کودکان به نمایش بگذارد.

به گفته وی : پونه بهرامی، پری امیری، پریسا سمیعی و شهین اسلامی به عنوان بازیگر و عروسک گردان در این نمایش ایفای نقش می کنند.

سرپرست گروه آستاره فارسان افزود: پیام صفدری، پری امیری و محسن ریاحی طراحان صحنه ، سمیه اسلامیان ساخت عروسک، پونه بهرامی طراح لباس و فهیم خسروی منشی صحنه از دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند 9 تا 11 دی ماه ساعت 9 و 10 صبح به فرهنگ سرای فارسان مراجعه نمایند




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران