در حال بارگذاری ...
در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

پوستر جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین ورئیس و اعضای انجمن هنر های نمایشی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری،  ابراهیم شریفی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آئین این رونمایی  گفت سی و دومین جشنواره تئاترچهارمحال و بختیاری  با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رشد و اعتلای هنر تئاتر  امسال  دیماه 99در فضای مجازی در استان برگزار می‌شود

وی افزود : در واقع یکی از مهمترین اقدامات  توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر استانی است و همه باید سعی و تلاش خود را بکار ‌گیریم تا بخشی کمی از جشنواره تئاتر استان را به صورت حضوری توسط هنرمندان مجری  ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار کنیم.

شریفی در ادامه گفت : توجه به شعار سال، فرهنگ ایثار و شهادت، در نظر داشتن ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، فضائل اخلاقی، مباحث مربوط به نشاط اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با اعتیاد و توجه به فرهنگ عامه و ارزش‌های بومی، تاریخی و ادبی استان از موضوعات این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: پوستر این جشنواره توسط هنرمند استان امید بسیم طراحی شده و این پوستر در جشنواره پوستر های نمایشی تئاتر کشور نیز شرکت خواهد کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و دومین جشنواره ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به دبیری فرشید بزرگ نیا  از 1 الی 4 دی ماه 1399 در شهرکرد برگزار می‌شود و مخاطبین نمایش ها می توانند از طریق فضایی مجازی  نمایش های مورد علاقه خود را تماشا کنند.




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

نظرات کاربران