در حال بارگذاری ...
در سن 51 سالگی

غلامرضا اردشیری لردگانی با صحنه زندگی خداحافظی کرد

غلامرضا اردشیری لردگانی از هنرمندان برجسته و پیشکسوت تئاتر، موسیقی و مسئول انجمن موسیقی لردگان در سن ۵۱ سالگی در گذشت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، غلامرضا اردشیری لردگانی از بازیگران خوب استان چهارمحال وبختیاری و شهرستان لردگان بود که بازی های او در آثار نمایشی و تلویزیونی استان بسیار بوده است.

تله فیلم «رقص تلخ» تولید صداوسیمای چهارمحال و بختیاری - پخش از شبکه دو و شبکه های استانی، و نمایش‌های «ابوغریب تا قربت»، «سوی بازگشت»، «این کدوم پنجشنبه است» و ...  از جمله آثاری است که مرحوم اردشیری لردگانی در آنها ایفای نقش داشته است.

مرحوم غلامرضا اردشیری لردگانی در جشنواره های بسیاری چون هفتمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج ، دهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج ، ششمین جشنواره سراسری رضوی نیز شرکت داشته و حایز رتبه های برتر بازیگری شده است.

این هنرمند پیشکسوت از نوازندگان چیره دست تار، سه تار و تنبور در استان بوده و مسئولیت ریاست انجمن موسیقی شهرستان لردگان را نیز به عهده داشته است.

انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری برای فقدان این هنرمند فقید از حضرت باری تعالی شادی روح و آمرزش ابدی مسئلت داشته و از صمیم قلب به خانواده ارجمندشان و اهالی هنر تسلیت عرض می نماید.




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران