در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر پنجمین دوره اعلام شد

آثار پذیرفته شده جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان

آثار پذیرفته شده پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

به گزارش ایرن تئاتر دبیر پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به بررسی ها و ارزیابی های انجام شده دبیرخانه پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان ، تعداد ۵ نمایشِ برای شرکت در جشنواره پنجم معرفی شد.

اکبر دانیالی لردگانی افزود: نمایش « اگر بند از پایم بگشاید...»، به نوبسندگی و کارگردانی «مصطفی حسنی» از لردگان، نمایش «vz.24» ، به نوبسندگی و کارگردانی «مصطفی محمدی دوست»از فارسان، نمایش «بلوط و بازعلی» ، به نوبسندگی و کارگردانی «غلامعباس دادور» از فارسان، نمایش«شاه داماد» نوشته ی «سعید خیراللهی» و کارگردانی «مرضیه فرهنگ» از لردگان و نمایش«مَرِسَ» به نوبسندگی و کارگردانی «شجاع محمدی» از ده چشمه  پنج اثر پذیرفته شده در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان هستند.

دانیالی اظهار داشت: پیش از این قرار بود پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان 12 و 13 آبان برگزار شود که با توجه به شرایط جوی و درخواست گروه های نمایشی با یک هفته تعویق چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ آبانماه در لردگان برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان باهدف کشف وکمک به شکوفائی استعدادها و استفاده بهینه از ظرفیت تئاتری درگونة نمایش خیابانی و همچنین کمک به بروز خلاقیتهای نمایشی گروه‌های نمایش استان در زمینة تئاتر خیابانی از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال وبختیاری،باهمکاری ادارة کل فرهنگ وارشاداسلامی استان و ادارة فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لردگان برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

|

نظرات کاربران