در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر پنجمین دوره:

هیات داوران جشنواره تئاتر خیابانی لردگان معرفی شدند

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی لردگان گفت: سه تن از هنرمندان شاخص حوزه تئاتر به عنوان داوران پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان انتخاب شدند.

به گزارش خبر تئاتر چهارمحال و بختیاری، اکبر دانیالی لردگانی دبیر پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان با اعلام این مطلب، گفت: کامیار معتمدیان، علی جمالی و ثریا امینیان طی احکام جداگانه‌ای به عنوان داوران پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان منصوب شدند.

دانیالی افزود: داوران منتخب جشنواره پنجم از فعالین تئاتر استان و هنرمندان شاخص تئاتر هستند که 5 اثر شرکت کننده در جشنواره را قضاوت خواهند کرد.

کامیار معتمدیان دهکردی کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشگاه سوره دارد. معتمدیان فعالیت خود در هنرهای نمایشی را از سال 1373 آغاز کرده است.  از آثار او می توان به نمایش های ‏"‌مندیر"، ‏"‌خیشخانه"، ‏"‌مدار خاکستری"‌، ‏"‌ضعیفه‌ها"، "‌جایی همین نزدیکی"، "سلول صفر" و ... را نام برد. او در جشنواره های بسیاری حایز رتبه های برتر کارگردانی شده و به مدت چند دوره عضو هیئت انجمن هنرهای نمایشی استان، عضو هیئت صدور پروانه و به عنوان داور در جشنواره های مختلف فعالیت داشته است.

ثریا امینیان، کارشناس هنر و از هنرمندان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری است که بیش از 3 دهه است در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت می کند. از آثار او می توان به «دهان پر کلاغ»، « اعترافاتی درباره زنان»، «جادوگر کوچولو»، «قصه های در گوشی» و ... اشاره کرد. امینیان اکنون عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان و عضو هیئت صدور پروانه استان است و پیش از این نیز در جشنواره های مختلف به عنوان بازبین و داور فعالیت داشته است.

علی جمالی لردگانی از هنرمندان فعال تئاتر است که بیش از چند دهه در این هنر فعالیت می کند. جمالی علاوه بر تئاتر در رشته موسیقی نیز فعالیت داشته و هنرمندان سرشناس رشته موسیقی نیز در کشور و استان می باشد. بازی و کارگردانی آثاری جون خرس ، سلام بر خورشید،تراژدی کسری،صبور و ... را در کارنامه هنری خود دارد. جمالی در جشنواره های زیادی شرکت داشته  است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان ۱۹ و ۲۰ آبان در لردگان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران