در حال بارگذاری ...
دبیر پنجمین دوره خبرداد:

جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان آغاز به کار کرد

پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان با حضور گروه های برتر راه یافته به مرحله نهایی این رویداد هنری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز و با حضور هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان، مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان برگزار شد.

اکبر دانیالی لردگانی دبیر این جشنواره گفت: خوشبختانه پنجمین  دوره این جشنواره با حضور 5 گروه نمایش از استان برگزار می شود و تمام تلاش ما این است که این جشنواره را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

دانیالی افزود: این جشنواره بعد از شش سال تعطیلی برگزار می شود و امیدواریم با حمایت مسئولین محترم بتوانیم هر ساله شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.

به گفته وی امروز19 آبان ساعت 14:30 و 15:30 نمایش «مَرِسَ» به کارگردانی «شجاع محمدی» از ده چشمه در کافه پارک اجرا خواهد داشت و نمایش «شاه داماد» به کارگردانی «مرضیه فرهنگ» از لردگان ساعت 15 در پارک شهدای گمنام و ساعت 16 در کافه پارک لردگان اجرا می شود.

دانیالی افزود: پنج شنبه 20 آبان نیز «بلوط و بازعلی» ، به کارگردانی «غلامعباس دادور» از فارسان ساعت 14:30 و 16،  در کافه پارک، نمایش «اگر بند از پایم بگشاید...»، به کارگردانی «مصطفی حسنی» از لردگان ساعت 15 در کافه پارک و ساعت 17 در پارک شهدای گمنام و نمایش «vz.24»   به کارگردانی «مصطفی محمدی دوست»از فارسان ساعت 15:30 و 16:30 در کافه پارک لردگان اجرا خواهند شد.

دبیر پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان گفت: اختتامیه این جشنواره پنج شنبه 20 آیان ساعت 18 در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لردگان برگزار می شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال وبختیاری،باهمکاری ادارة کل فرهنگ وارشاداسلامی استان و ادارة فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لردگان 19 و 20 آبان در لردگان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران