در حال بارگذاری ...
با اعلام آرای هیئت داوران

برگزیدگان پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان معرفی شدند

پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان پنج شنبه شب با حضور حسین مسافر آستانه، فرهاد قائمیان، حجت‌الاسلام محمدمهدی بهداروند، سامان خلیلیان و وحید لک مسئولان کشوری و مسئولین استانی، مردم، هنرمندان عرصه تئاتر و گروه‌های شرکت‌کننده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهر برگزار شد

هیئت داوران پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان متشکل از کامیار معتمدیان، علی جمالی و ثریا امینیان پس از بحث و تبادل نظر پیرامون نمایش‌های حاضر این رویداد، آرای خود را به شرح ذیل اعلام کردند:

بخش طراحی بروشور:

هیات داوران جایزه ویژه خود را شامل لوح تقدیر و تندیس جشنواره به طراح بروشور نمایش «اگر بند از پایم بگشایید» سرکار خانم ثریا محمدی اهدا کرد.

بخش موسیقی:

جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره اهدا شد به یاسر الله بخشی و زین الدین حسینی برای ساخت موسیقی نمایش«بلوط و باز علی» از فارسان

طرح و ایده:

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول به یاسر الله بخشی  برای طرح و ایده ی نمایش «بلوط و باز علی» اختصاص یافت. لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم نیز به سعید خیر الهی برای طرح و ایده ی نمایش « شاه داماد» تعلق گرفت. لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم به فاطمه حیدری برای طرح و ایده ی نمایش « vz.24 » اهدا شد.

بازیگری زن:

جایزه ویژه بازیگری زن اهدا شد به ویدا اردشیری بازیگر نمایش«شاه داماد» از لردگان

بازیگری مرد:

هیات داوران در این بخش بدون الویت از محمد جواد بهرامی برای بازی در نمایش «بلوط و باز علی»، امین معین برای بازی در نمایش « مرس» تقدیر به عمل آورد.

هیات داوران به دلیل مشارکت در بازی نمایش شورایی در جشنواره جایزه ویژه تقدیری خود را به  ابراهیم شریفی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازی در نمایش  « vz.24 » اهدا کرد.

رتبه سوم بازیگری مرد: به صورت مشترک به غلامعباس دادور برای نمایش «بلوط و باز علی» و مصطفی حسنی برای بازی در نمایش های «اگر بند از پایم بگشایید» و «شاه داماد» تعلق گرفت.

رتبه دوم بازیگری مرد: به حجت یدالهی برای بازی در نمایش « vz.24 » اهدا شد.

رتبه اول بازیگری مرد: هیات داوران در این بخش انتخابی نداشت.

کارگردانی:

رتبه سوم کارگردانی به مرضیه فرهنگ کارگردان نمایش «شاه داماد» اهدا شد.

رتبه دوم کارگردانی به مصطفی محمدی دوست برای کارگردانی نمایش « vz.24 » از فارسان تعلق گرفت.

رتبه اول بخش کارگردانی نیز به غلامعباس دادور کارگردان نمایش «بلوط و باز علی» از فارسان اهدا شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، هیات داوران پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان نمایش های «بلوط و باز علی» از فارسان و«شاه داماد» از لردگان را به عنوان نمایش های برگزیده معرفی کرد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران