در حال بارگذاری ...
امین بسیم خبرداد:

درخشش «شاه داماد» در پنجمین جشنواره تئاتر لردگان

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش«شاه داماد» با موضوع شهدای مدافع حرم است و شیوه اجرای آن از سوی کارگردان به صورت اتفاق در خیابان انتخاب شده است.

امین بسیم در گفت‌وگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری از درخشش نمایش «شاه داماد» یاد کرد و گفت: این اثر توسط  حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ساخته شده است که در پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی لردگان حائز رتبه شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این نمایش به نویسندگی سعید خیرالهی و کارگردانی مرضیه فرهنگ، کاری از گروه تئاتر ایل لردگان تولید واحد نمایش حوزه هنری استان است که جایزه دوم طرح و ایده، جایزه سوم کارگردانی، جایزه ویژه بازیگر زن و جایزه سوم بازیگری مرد جشنواره تئاتر خیابانی لردگان را به خود اختصاص داد.

 وی با بیان اینکه در این جشنواره دو اثر «شاه داماد» و «بلوط و بازعلی» به عنوان دو کار منتخب جشنواره معرفی شدند، ادامه داد: این نمایش با موضوع شهدای مدافع حرم است و شیوه اجرای آن از سوی کارگردان به صورت اتفاق در خیابان انتخاب شده است.

بسیم اظهار داشت: نمایش شاه داماد پیش از این در هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان اجرای عموم داشت.

وی در پایان گفت: «مصطفی حسنی» و «ریحانه اردشیری» بازیگران این اثر، «مرضیه فرهنگ» طراح صحنه و لباس و «روح الله خالدی» روابط عمومی و تبلیغات این اثر هستند.

پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال وبختیاری،باهمکاری ادارة کل فرهنگ وارشاداسلامی استان و ادارة فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لردگان 19 و 20 آبان در لردگان برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

|

نظرات کاربران