در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه سی و سومین دوره

جدول بازبینی نمایش‌های تئاتر استان چهارمحال وبختیاری منتشر شد

جدول زمان بندی بازبینی نمایش های متقاضی حضور در سی وسومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال وبختیاری از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، طبق جدول منتشر شده سی وسومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال وبختیاری بازبینی‌ آثار متقاضی در جشنواره به مدت ۳ روز و از روز پنج شنبه  4 آذر  در شهرستان های شهرکرد، بروجن ، فارسان و لردگان صورت می پذیرد و نمایش های زیر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

پنج شنبه 4 آذر ماه نمایش های «یوزفکا» به کارگردانی: مهدی جعفری از  فارسان، «می خواستم اسب باشم» به کارگردانی : مرضیه زمانی از شهرکرد، «درستکارترین قاتل دنیا» به کارگردانی:  بهزاد ترابیان از شهرکرد و «عروس» به کارگردانی: رضا علوی اشکفتکی از شهرستان شهرکرد مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

در جمعه 5 آذر ماه نمایش های «سرزمین سلامت» به  کارگردانی : سارا شمس از شهرکرد، «کل» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان، «کر بختیاری» به کارگردانی: محمودرضا حقیقتی از بروجن، «آنا بر میگرده؟» به کارگردانی مشترک: حسین وکیلی ومهرداد کردیان از بروجن و «روز باشکوه آقای گورکن» به کارگردانی:  علیرضا فرهنگ از  بروجن مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

همچنین در روز سوم بازبینی شنبه 6 آذر ماه نمایش های «سیاهی یک لشگر» به کارگردانی: احمدرضاحیدری از  بروجن، «دستگاه» به کارگردانی: اصغر اشراقی از شهرکرد،  « فرمالیته» به کارگردانی: سعید شیرزاد از شهرکرد، «راز عروسک»  به کارگردانی: ثریا امینیان از شهرکرد و «زخم گشوده جهان» به کارگردانی: اکبر دانیالی  از لردگان مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

 پیش از این 19 اثر برای شرکت در سی و سومین جشنواره تئاتر استانی ثبت نام کرده بودند که از این آثار نمایش های «افسانه ببر به کارگردانی : یاثر الله بخشی از فارسان، «رژگونه» به کارگردانی : فرشته قادری از شهرکرد، «اون شب خونه چه خبر بود» به کارگردانی: مسلم سلیمانیان چالشتری از شهرکرد، «شب پشت پنجره های خیس» به کارگردانی: بهروز زمانی از شهرکرد و «درستکارترین قاتل دنیا» به کارگردانی : حسین امیریان انصراف خود برای حضور در جشنواره را اعلام داشته اند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و سومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری  از 13 تا ۱۵ آذر در شهرکرد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت و گو با کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

حسین وکیلی: حضور داوران غیر بومی انتخاب خوبی است
گفت و گو با کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

حسین وکیلی: حضور داوران غیر بومی انتخاب خوبی است

حسین وکیلی کارگردان نمایش « عامدانه،عاشقانه،قاتلانه..» با ابراز خرسندی از انتخاب تعداد بیشتر آثار در این جشنواره، حضور داوران غیر بومی در را انتخاب خوبی دانست که بهتر است در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

|

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

علیرضا فرهنگ: تئاتر نیازمند تخصیص بودجه کافی است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

علیرضا فرهنگ: تئاتر نیازمند تخصیص بودجه کافی است

علیرضا فرهنگ کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری، کمبود بودجه و امکانات اجرایی و همچنین کم انگیزه شدن هنرمندان استان برای اجرا را بزرگترین چالش این روز های تئاتر استان ها دانست و ابراز امیدواری کرد مسئولان تلاش بیشتری در جهت بهبود ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران