در حال بارگذاری ...
ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان استان با تلاش و همت شان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوش درخشیدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی درخشش و موفقیت هنرمندان تئاتر را در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تبریک و شادباش گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت موفقیت بزرگ هنرمندان تئاتر استان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیامی منتشر کرد و این پیروزی را به هنرمندان تئاتر چهارمحال و بختیاری تبریک و شادباش گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام حق

هنر نمایش؛ پیوسته بر چکادهای رفیع آفرینش گری و نوآوری نمایان است و آثار ارزشمندی را بر روی صحنه ها به جا می گذارد. انتخاب اثر فاخر «مافِگَه» به عنوان نمایش برگزیده در بخش رادیو تئاتر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگ سیمین و صفحه ای زرین  بر افتخارات استان چهارمحال و بختیاری است. این موفقیت بزرگ را به تمامی هنرمندان متعهد این خطه، به خصوص سرکار خانم زهرا اسماعیلی و تیم هنری حرفه ای و خوب شان تبریک و شادباش می گویم. از خداوند متعال استمرار توفیق روزافزون وتداوم فعالیت را برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای این مرزو بوم همچنان افتخار آفرینی نمایند.

 ابراهیم شریفی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

استان چهارمحال و بختیاری

شایان ذکر است در این دوره از جشنواره که از ۱۴ تا ۲۶ بهمن ماه 1400 هجری شمسی به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار شد، دیگر هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری نیز با نمایش "کَل" به کارگردانی مصطفی محمدی دوست، "صامت" به کارگردانی امیر بهاوراکبر پور دهکردی، نمایش "عکس ال‌عمل"با بازی بهزاد صفار و همچنین اثر امید بسیم در بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر جشنواره حضور فعالی را از خود بر جای گذاشتند.




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران