در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی تئاتر:

نمایش هنری گروهی است که همواره راه رویش و بلوغ خود را سپری نموده است

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری به مناسبت ۷ فروردین روز جهانی تئاتر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، در متن این پیام آمده است:

هنر نمایش؛ هنری گروهی است که همواره راه رویش و بلوغ خود را سپری نموده است. رویکرد بنیادی این فن به همگانی بودن و تداوم آن وامدار حضور فعال هنرمندان در این عرصه می باشد. هفتم فروردین و بیست و هفتم مارس هر سال مقارن و هم زمان با روز جهانی تئاتر و همانا روز ملی هنرهای نمایشی است؛ روز هنری که شناخت، آسایش و پالایش روان را به آدمیان پیشکش و هدیه می کند.‌ این هنر بسیار بی پروا و نکوهش گر است که تصویر حقیقی و راستین آن مگر به آراستن هم زیستگاه ‌و گسیل انسان به سوی کمال نظر ندارد. باعث افتخار است این روز با طراوت و تماشایی را به هنرمندانی که شیدا گونه پای در این عرصه گذاشته و با اهتمام و نوآفرینی خود این چراغ را همواره روشن نگاه داشته‌اند و آن را به عصر جدید و پرتوان این روزگار واگذار نموده اند، تبریک و شادباش گویم. از صمیم قلب آرزو دارم در این سال نو شاهد توسعه، ارتقاء و تعالی این هنر فاخر و ارزشمند باشیم و از ظرفیت‌های گسترده و مؤثر آن مجرایی گرانمایه پدید آوریم. در پایان برای هنرمندان عزیز تئاتر موفقیت روزافزون را از خالق هنر آفرین مسألت می‌نمایم.

 




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران