در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه سی و چهارمین دوره:

هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، هیات انتخاب خود را معرفی کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اکبر دانیالی، کامیار معتمدیان  و ژاکلین اعتصامی به عنوان هیئت انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند .

اکبر دانیالی، کامیار معتمدیان  و ژاکلین اعتصامی از هنرمندان فعال و متخصص تئاتر استان هستند.

اکبر دانیالی فارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه سوره است. دانیالی بیش از 3 دهه است که فعالیت هنری در زمینه تئاتر دارد. از آثار او می توان به نمایش های « ابلسیآه »، « خرس »، « افرا»، «سپنج رنج و شکنج»، « یک حکایت از چندین حکایت کدخدا»، «زخم گشوده جهان»  و ... اشاره کرد. دانیالی در جشنواره های بسیار ملی و بین المللی حضور داشته و جوایز بسیاری از جشنواره های معتبر تئاتر از آن خود کرده است.

کامیار معتمدیان دارای کارشناسی کارگردانی نمایش و کارشناس ارشد روانشناسی است  او فعالیت نمایشی خود را از سال 1373 آغاز کرده و تاکنون در جشنواره های مختلف استانی،کشوری و ملی تئاتر توانسته جوایزی را ازآن خود کند. کارگردانی و بازیگری مهمترین تجربه های او در وادی نمایش است .  از آثاری که او کارگردانی کرده می توان به «خیشخانه»،  «مدار خاکستری»، «ضعیفه‌ها»، «جایی همین نزدیکی»، «سلول صفر»، «آلا صبح زود آمد» و ... اشاره کرد. او مدیر گروه تئاتر خورشید شهرکرد است که در چندین سال اخیر با نمایش های «حاشا»، «یک + دو»، «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» و «صامت» در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است.

ژاکلین اعتصامی متولد ۱۳۵۸ در سنندج است.اعتصامی تحصیل کرده در رشته ادبیات است وی فعالیت نمایشی خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و تا کنون در جشنواره های مختلف استانی، منطقه ای و ملی تئاتر حضور داشته و جوایز بسیاری نیز از آن خود کرده است. بازیگری رشته تخصصی ژاکلین در تئاتر است. از آثاری که اعتصامی در آنها ایفای نقش کرده می توان به آثاری چون «رویاهای شهر من چرت می زنند»، «سکوت شب یلدا»، «خانه پدری در قبرس»، «مانیفست کبک های دری»، «جادوگر کوچولو» ،«دست گاه» و ... اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری بازبینی آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری 13 و 14 آبان برگزار خواهد شد.

گفتنی است  سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری 25 تا 29 آبان‌ماه 1401 در شهرکرد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران