در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه منتشر شد

جدول اجراهای جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، جدول اجراهای این رویداد تئاتری را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ، جدول اجراهای مهم ترین رویداد نمایشی استان را منتشر کرد..

اجرا های نمایش های جشنواره در آمفی تئاتر امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

بر اساس جدول منتشر شده در اولین روز جشنواره، چهارشنبه 25 آبان ساعت 16  نمایش « شوگار کوهستان » به نویسندگی «بهرام همتی» و کارگردانی «عاطفه امیرخانی»  در آمفی تئاتر امیرکبیر و ساعت 18:30 نمایش «فرمالیته» به نویسندگی و کارگردانی «سعید شیرزاد» در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهند رفت .

در روزپنج شنبه 26 آبان ساعت 16 نمایش « مثل آب برای شکلات» به نویسندگی ابراهیم پشتکوهی و کارگردانی مهدی جعفری در آمفی تئاتر امیرکبیر و ساعت 18:30 نمایش «قطعه ای از آسمان» به  نویسندگی : «مجید غلامعلی نژاد» و «کیومرث قنبری آذر» و کارگردان: «مهرداد کردیان بروجنی» اجرا خواهد شد.

 جمعه 27آبان نیز  ساعت  16 در سالن آمفی تئاتر امیرکبیر « خاکستری»به نویسندگی و کارگردانی: «پریا امینی دهکردی»  به روی صحنه خواهد رفت و نمایش « کپسول» به نویسندگی: «سعید شیرزاد»  و کارگردانی: «مهرنوش عباس نژاد» ساعت 18:30 در تماشاخانه مهر اجرا خواهد داشت.

جلسات نقد بررسی آثار نیز در پایان همان روز با حضور هنرمندان در تماشاخانه مهر برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر  چهارمحال و بختیاری،آئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه 28 آبان ماه از ساعت 16 در تماشاخانه مهر  برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن کمیته‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گفت: با توجه به رقابت 10 اثر نمایشی در جشنواره امسال، امکان انتخاب سه اثر استانی برای راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر کشور وجود ...

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

نظرات کاربران