در حال بارگذاری ...
مدیر مرکز هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

«خاکستری» به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد

نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی «پریا امینی دهکردی » به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی «پریا امینی دهکردی » در  بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق - منطقه ۲ بوشهر حضور داشت که صبح امروز 17 دی ماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

امید بسیم افزود: پریا امینی دهکردی توانست جوایز نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سوم زن بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق - منطقه ۲ بوشهر را از آن خود کند و به عنوان اثر سوم به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شود.

بسیم اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با دو اثر «خاکستری» به کارگردانی پریا امینی دهکردی و «کپسول» به کارگردانی مهرنوش عباس نژاد در جشنواره تئاتر مناطق حضور داشت.

به گفته وی نمایش «خاکستری» اثر گروه نمایش آرام شهرکرد است و  داستان یک شب از زندگی آدم هایی را روایت می کند که در جنگ زندگی می کنند.

وی یاد آور شد این اثر اثر برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری بوده که فاطمه امینی، عرفان ربیعی وپریا امینی دهکردی در آن ایفای نقش می کردند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 1401 برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران