در حال بارگذاری ...
در نشست شورای سیاستگذاری

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

قاسم اسماعیلی دهکردی در نشست شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره تئاتر، به عنوان دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نشست شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره  تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در راستای تبیین راهبردهای کلان جشنواره، تدوین سیاست‌ها، ترسیم افق‌ها و جهت دهی برنامه‌های جشنواره تئاتر استانی  روز گذشته با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، رئیس انجمن نمایش و اعضای انجمن نمایش استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

جواد کارگران در این نشست گفت: جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری امسال سی ساله می شود و باید تلاش کنیم سی امین سال این جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.

کارگران اظهار داشت: جشنواره تئاتر استانی از جمله جشنواره های است که همه ساله در استان برگزار شده و با استقبال خوب هنرمندان تئاتر استان روبه رو می‌شود.

او گفت: هر ساله این جشنواره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شد که سال گذشته به انجمن هنرهای نمایشی واگذار شد و انجمن نیز با کیفیت خوب این جشنواره را اجرا کرد و امسال نیز قصد داریم کلیه امور جشنواره را به انجمن هنرهای نمایشی واگذار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست افزود: تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و آثار نمایشی این استان تا کنون در جشنواره های مختلف ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است.که این موضوع باعث آن می شود که توجه ویژه تری به این هنر اصیل و با مفهوم داشته باشیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: انجمن نمایش در سال گذشته با حمایت های مرکز هنرهای نمایشی کشور و مدیر کل محترم استان توانست کارنامه قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

فرشید بزرگ نیا افزود: برپایی جشنواره تئاتر استانی، برپایی جشنواره تئاتر فجر استانی، مدیریت اجرای جشنواره تئاتر معلولین و اجرای بیش از 15 نمایش در طول سال از فعالیت های عمده این انجمن بوده است.

او گفت: در این میان باید از حمایت های دیگر ارگان‌ها برای تولید نمایش چون حوزه هنری قدران بود و همچنین از حمایت های مادی و معنوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سپاسگزاری کرد.

رئیس انجمن نمایش استان افزود: تلاش خواهیم داشت سی امین جشنواره تئاتر استانی را نیز که به انجمن نمایش واگذار شده  به بهترین شکل برگزار کنیم .

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به ریاست جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری قاسم اسماعیلی دهکردی عضو هیئت رییسه انجمن از 14 الی 18 شهریور در شهرکرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است قاسم اسماعیلی دهکردی دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری نیز بوده است.




نظرات کاربران