در حال بارگذاری ...
در بخش مسابقه ایران (یک)

راه یابی نمایش« آنشرلی با موهای خیلی قرمز» به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش « آنشرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیر بهاور اکبر پور دهکردی به بخش مسابقه تئاترصحنه ای ایران (یک) سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیداکرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی این جشنواره، گروه انتخاب این بخش مرکب از: نسیم ادبی، کیومرث مرادی و محمد مساوات با توجه به آثار متقاضی ثبت نام شده در این بخش، ۲۲ اثر را شایسته راه یابی به مرحله نهایی دانسته اند.

بر اساس فراخوان این دوره بخش مسابقه ایران (یک) ویژه هنرمندان خلاقی طراحی شده که تاکنون فرصت و مجال کمتری برای معرفی آثارشان داشته اند. دبیرخانه دوره سی و هفتم فجر در این بخش به پایان نامه های دانشجویان تئاتر و برگزیدگان تئاتر دانشگاهی امکان ویژه ای قائل شده تا این هنرمندان بتوانند آثارشان را بدون داشتن اجرای عمومی شرکت دهند. داشتن اجرای عمومی در بازه زمانی تعریف شده برای بقیه هنرمندان الزامی ست.

«آن شرلی با موهای خیلی قرمز» کاری از گروه نمایش خورشید شهرکرد است که در سال 97 اثر برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز شد.

این نمایش از 25 تیر الی 25 مرداد در تالار مولوی تهران به روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان و هنرمندان تئاتر در پایتخت روبه رو شد.

این نمایش درباره ی خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول کنند، اما به‌جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آنشرلی وارد خانه شان می شود.

در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان ایفای نقش می کنند و بهزاد صفار (تهیه کننده)، مائده رفیعی (دستیار کارگردان)، عادل محمدیان (طراح و پردازش نور)، امیربهاور اکبرپور دهکردی، بهزاد صفار (طراح صحنه)، صالح صمیمی (مدیر صحنه)،  ساناز مرتضی (منشی صحنه)، سید مهدی حسام الذاکرین (طراح لباس)، آمنه عباسی (دوخت لباس)، مارال رحیم دزفولی (دستیار لباس)، مهرداد حبیبیان (تنظیم و انتخاب موسیقی)، پوریا لندی (طراح پوستر)، ارزو عبداللهی (گریم)، محبوبه حسام الذاکرین (ساخت عروسک)، علی رضا مروی (ساخت تیزر) و اردوان آشناگر، مینا ربیعی و سیاوش رییسی (به عنوان عکاس) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفندماه  1397 در تهران  برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران