در حال بارگذاری ...
از سوی گروه «رخ»

نمایش «خانه کاغذی» در فرخ شهر روی صحنه می رود

نمایش «خانه کاغذی» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و طراحی و کارگردانی حسن مجیدی، کاری از گروه نمایش رخ در دهه مبارک فجر در فرخ شهر به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، «خانه کاغذی» درباره زن و شوهری است که بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک در شب سالگرد ازدواج‌شان به این نتیجه می‌رسند که مفهومی برای زندگی‌شان نداشتند و در این مدت زندگی مضحکی را تجربه کرده و تنها دلیلی که یکدیگر را تحمل کرده اند وجود دو فرزندشان بوده است .

این نمایش حال و هوایی کمیک دارد اما این کمدی از نوع کمدی سیاه است. «خانه کاغذی» نمایشی درباره صلح است و زیان و خسرانی که مردم عادی از جنگ ابرقدرت ها با یکدیگر می بینند به چالش می کشد. در حقیقت این نمایش داستان هجو آمیز آدم هایی است که فصل مشترکی به جز پیوند خونی و خانوادگی با هم ندارند و یکدیگر را نمی فهمند.

نمایش «خانه کاغذی» که یک کمدی سیاه است، با بازی حسن مجیدی، زهرا کوهی فایق، بابک کوهی فایق و نگار اشراقی از 12 تا 18 بهمن ساعت 18 در مجتمع امین فرخ شهر به روی صحنه می رود.

 علاقه مندان  تماشای این نمایش می‌تواند از تاریخ 12 تا 18 بهمن ساعت 18 به مجتمع فرهنگی هنری امین واقع در فرخ شهر خیابان شهدا مراجعه کنند.




نظرات کاربران