در حال بارگذاری ...
با ساختار قصه‌های افسانه‌ای و اسطوره‌ای

نمایش «مادر جان سلام» در فرخ شهر روی صحنه رفت

نمایش مادر جان سلام نوشته داوود کیانیان و کارگردانی صغری چراغی از سوی گروه تئاتر دریژنو و مرکز توانبخشی امید فرخ شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ،این نمایش کاری ازگروه تئاتر دریژنو و دانشگاه علمی و کاربردی  هنر فرخ شهر است که با همت مدد جویان مرکز توانبخشی امید فرخ شهر به روی صحنه رفته است.

در این نمایش کوکب شهبازی، فاطمه جعفری، مژگان رجبپور، مریم رجب پور، فریده مجیدی، خدیجه طاقونی و اقدس صالحی به ایفای نقش می پردازند.

نمایش «مادر جان سلام»  با ساختار قصه‌های افسانه‌ای و اسطوره‌ای، سفر مادری را روایت می کند که در دنیای مرگ و زندگی، مفاهیم جدیدی را درک می‌کند. نمایش در ستایش عشق بی پایان مادر به فرزند است. مضمون همیشگی و ابدی عشق و تباهی مرگ به خوبی در این نمایشنامه شاعرانه پرداخته شده است

بازیگران این اثر نمایشی از هنر جویان معلول مرکز توانبخشی امید فرخ شهر هستند که با حمایت بتول طاهر زاده مسئول توانبخشی امید فرخ شهر و همچنین حمایت ملیحه سلیمانی از اعضای هیت مدیره دانشگاه علمی کاربردی دریژنو فرخ شهر توانسته اند نمایش «مادر جان سلام» را به روی صحنه ببرند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مادر جان سلام 14 و 15 بهمن ماه در مجتمع امین فرخ شهر به روی صحنه رفت که با استقبال خوب مخاطبان تئاتر فرخ شهر روبه رو شد.




نظرات کاربران