در حال بارگذاری ...

نمایش غم نومه‌ی «وطن وَ تَن» با حضور علیرضا نادری در شهرکرد به روی صحنه رفت

نمایش غم نومه‌ی «وطن وَ تَن» به نویسندگی و کارگردانی جواد خاکسار حقانی با حضور علیرضا نادری به عنوان میهمان ویژه در تماشاخانه مهر شهرکرد اجرای خود را آغاز کرد.

جواد خاکسار حقانی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: "وطن و تَن" روایت دوباره داستانِ قدیمیِ تقابلِ فرد با جامعه در قالبی همراه با موسیقی است.

خاکسار حقانی افزود: داستان در جایی می گذرد که زیبایی و جوانی از آن رخت بر بسته، سلمونِ قدیم شهر برای یادآوری به اهالیِ پیرِ شهر با جادویش آنان را جوان می کند تا شرح قصه عشق از دست رفته‌اش را از آنان بشنود و با حقایقِ گذشته‌اش رو به رو شود.

او گفت: نمایش اُپرتی است که در بستری کمیک همراه با موسیقی آغاز می شود و با پیش روی داستان و نزدیک شدن مرد قصه به حقیقت به تراژدی نزدیک می‌شود.

علیرضا نادری نویسنده و کارگردان تئاتر در شب افتتاح نمایش "وطن و تَن" در سالن تماشاخانه مهر شهرکرد، تماشاگر نمایش و مهمان گروه اجرایی بودند.

در این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی جواد خاکسار حقانی دهکردی به روی صحنه رفته بهزاد ترابیان، رسول توکلی،  پریا امینی، حمید حیدری،  آرمان براتی، ناهید محمودی و لیلا موسوی ایفای نقش می کنند.

تنظیم و ارکستراسیون موسیقی این اثر را  رضا کاظمی و  محمد توکلی انجام داده اند و  مهرداد بنی طالبی،  محسن کاظمی و  مرضیه هادیان نوازندگان این اثر نمایشی می باشند.

طاهره سلیمانی دستیار کارگردان، داوود امینیان طراح نور، دانیال کمالی طرراح صحنه، سهراب اسماعیلی مدیر اجرایی و نیما بیاتی دستیار اجرای این نمایش هستند.

 به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری این اثر که به تهیه کنندگی «پلاک هفت» به روی صحنه رفته تا 8 شهریور 1398 هر شب ساعت 20  در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میر آباد غربی ، میدان ابوریحان ، خیابان طالقانی به روی صحنه خواهد رفت.

 

 




مطالب مرتبط

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

نظرات کاربران