در حال بارگذاری ...
از سوی گروه نمایش تئاتر شب

نمایش «تا قاف» در شهرکرد به روی صحنه می رود

نمایش«تا قاف» به نویسندگی و کارگردانی مهناز نجفی چالشتری جمعه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش « تا قاف» تجربه نخست کارگردانی مهناز نجفی است. که نمایشنامه این اثر برای حضور در جشنواره بین المللی آب  اهواز نیز پذیرفته شده است.

تا قاف نگاهی تازه و روایتی از پرندگان منطق الطیر عطار است ، که در پی سیمرغ سختی ها کشیده اند.نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی تلاش کرده مشکلات امروز محیط زیست را از زبان پرندگان و حیوانات جنگل به نمایش بگذارد.

این نمایش به منظور حمایت از کودکان بد سرپرست در دو سانس 17 آبان اجرا خواهد شد.

ساغر جعفری، زهره نجفی ، پریسا عابدی،  راضیه‌ رحمانی، نگار کریمی، نادیا شاهرخ، کیمیا جهانبازفر، زهرا قاعدی، مینا حیدری  و  پریسا جعفری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به زهرا پیچک، دستیار کارگردان؛ نادیا شاهرخ،مشاور کارگردان؛  محمد توکلی، علیرضا عبدی و مصطفی طاهری، ساخت و اجرای موسیقی؛ احسان بسیم، طراح صوت؛  داوود امینیان، طراح نور و نسترن بهادریان طراح لباس اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند 17 آبان در دو سانس ساعت 17 و 19 به تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

نظرات کاربران