در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر دریژنو

نمایش «پرانول» در بروجن به روی صحنه رفت

نمایش «پرانول» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کردیان بروجنی از ۱۷ تا ۲۶ آبان در پلاتوی فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، نمایش «پرانول» از سوی گروه تئاتر دریژنو به نویسندگی و کارگردانی  کارگردانی مهرداد کردیان از هنرمندان تئاتر و سینمایی بروجن به روی صحنه رفته است.

این نمایش نگاهی دارد به دنیایی بازیگری کارگردان این اثر نمایشی خلاصه داستان این نمایش را اینگونه بیان کرد: من بازیگر تئاتر شدم.الان هم بازی می کنم.هر روز،هر ساعت،هر دقیقه، هر ثانیه.تا دیونگیم رو فراموش کنم.تا بتونم این زندگی کوفتی رو تحمل کنم...

امید مسروری  و شیوا مرادی بازیگران این نمایش هستند و سعید جوانبخت نیز سرپرست این گروه نمایشی است.

از دیگر عوامل  این نمایش می توان به حسین وکیلی، تهیه کننده ؛ شقایق شیروانی، منشی صحنه؛ مجتبی کردیان، دستیار کارگردان

؛ اسماعیل حکمتی، افکت  و پری باغبانی به عنوان عکاس اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان برای دیدن این نمایش میتوانند تا 26 آبان ساعت 20 به پلاتو ی فرهنگ سرای بروجن مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

اجرای نمایش «زاغ  ها» در بروجن

اجرای نمایش «زاغ ها» در بروجن

نمایش «زاغ ها» نوشته میترا احمدی و کارگردانی علیرضا فرهنگ از 3 تا 10 بهمن در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه است.

|

بانوی هنرمند بروجنی‌ در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد

بانوی هنرمند بروجنی‌ در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد

بانوی هنرمند چهارمحال و بختیاری که‌ با گروه نمایشی «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» از بروجن در جشنواره تئاتر منطقه‌ای‌ راه ابریشم حضور داشت، عنوان شایسته تقدیر بخش بازیگری زن این جشنواره را به دست آورد.

|

نظرات کاربران