در حال بارگذاری ...

جدول اجراهای سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

دبیرخانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از انتشار جدول اجراهای این جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاترچهارمحال و بختیاری، امین بسیم مدیر روابط عمومی  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با بیان این خبر گفت: این دوره از جشنواره در سه روز و به صورت غیر متمرکز در شهرستان های شهرکرد، بروجن با حضور هنرمندان و گروه های تئاتر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بسیم افزود: بر اساس این برنامه، 5 اثر نمایشی از شهرهای شهرکرد، فارسان و بروجن  از تاریخ 30 آبان‌ماه تا 2 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد، فرهنگ سرای بروجن و فرهنگ سرای فارسان به روی صحنه خواهند رفت‌.

او گفت: برنامه اجرایی این جشنواره به شرح زیر منتشر شده است:

پنج شنبه 30 آبان ماه  ساعت 17 نمایش «پرانول» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کردیان و ساعت 19 نمایش «مایکلفسکی» به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی احمد رضا حیدری در فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه خواهند رفت.

جمعه 1 آذر ماه ساعت 16 نمایش «بوکا» به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ عزیزی پور در فرهنگ سرای فارسان اجرا خواهد شد و نمایش « غمنومه ی وطن و تن» به نویسندگی و کارگردانی جواد خاکسار حقانی در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه خواهد رفت.

مدیر روابط عمومی  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: شنبه 2 آذرساعت 10 صبح  نیز نمایش « روزی، گذری، روزگاری» به نویسندگی خیرالله تقیانی پور و کارگردانی مشترک احمد و امید مردانی به روی صحنه خواهد رفت.

به گفته وی نقد و بررسی نمایش‌ها اجرا شده در پایان اجرای هر نمایش در همان شهرستان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، شنبه  دوم آذر‌ماه مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری در تماشاخانه مهر شهرکرد با حضور گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده، هیئت داوران و هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران