در حال بارگذاری ...

راه یابی نمایش «باقِ‌وَحْشْ»به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

نمایش «باقِ‌وَحْشْ»به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی کاری از گروه تئاتر خورشید شهرکرد به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، هیئت انتخاب مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از پیام دهکردی، شهرام زرگر و رضا گوران از بین آثار متقاضی ۱۵ نمایش را برای حضور در رقابت نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره معرفی کرد که نمایش «باقِ‌وَحْشْ»به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی کاری از گروه تئاتر خورشید شهرکرد دربین آثار معرفی شده می باشد.

«باق وحش» نوشته فراز مهدیان دهکردی با کارگردانی امیربهاور اکبرپوردهکردی در مهر ماه 1398 در شهرکرد به روی صحنه رفت و از هشتم دی  در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز می کند.

داستان«باقِ‌وَحْشْ» درباره یک خانواده‌ی معاصر ایرانی است که پدر خانواده و مادر  خانواده اختلافاتی از گذشته تا به امروز دارند که این اختلافات با اتفاقی که تنها دخترشان در مدرسه مرتکب می‌شود، به بحران تبدیل می‌شود. در ادامه به تصمیمات این سه نفر در  قبال این بحران پرداخته می‌شود.

رها جهانشاهی به عنوان مجری طرح و مدیرتولید این اثر نمایشی حضور دارد و سید مهدی حسام‌الذاکرین، آرزو عبدالهی و مائده رفیعی بازیگران نمایش «باقِ‌وَحْشْ» هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به «عادل محمدیان» طراح نور و ویدئو پروژکشن ، «خدیجه احمدی» پردازش نور، «امیربهاور اکبرپور دهکردی» طراح صحنه، «صالح صمیمی دهکردی» مدیر صحنه، «رضا حیدری» منشی صحنه، «هاجر صمدزاده و محمد فدایی» طراح ویدئو، «مهرداد حبیبیان دهکردی» انتخاب موسیقی و طراح آرایه های صوتی ،«آمنه عباسی» طراح لباس، «بابک آذری دهکردی» گرافیست،«هاجر صمدزاده» تیزر اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران