در حال بارگذاری ...

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پی شهادت سردارقاسم سلیمانی

در پی شهادت سردار بزرگ اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس و همراهان ، جواد کارگران دهکردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت ایشان را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان و ایران تسلیت گفت.

به گزارش تئاترچهارمحال و بختیاری در پی شهادت سردار بزرگ اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس و همراهان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری پیامی به شرح ذیل صادر کرد :

"بسم الله الرحمن الرحیم "

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳۹)

شهادت سردار بزرگ و سرافراز، سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس و همراهان را به مقام عظمای ولایت، حضرت آیه الله خامنه ای، جهان اسلام، همه آزادگان جهان، ملت شریف ایران  ومردم استان چهارمحال و بختیاری و رزمندگان و رزم آوران مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

سردار سلیمانی یکی از محبوب ترین چهره های انقلاب اسلامی بود که هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود که زندگی را در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان اختصاص داده بود و الحق مصداق تمام عیار پیروی از اسلام ناب محمدی بود.

اگر چه شهادت این سردار دل و جان به خدا سپرده، ثلمه بزرگی برای اسلام و مسلمین است ولی به طور قطع شکست های بزرگی را برای آمریکای جنایتکار و نظام صهیونیستی به دنبال خواهد داشت که از هم اکنون فروریختن اندک قدرت باقی مانده آنها به وضوح به چشم می خورد.

جواد کارگران دهکردی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری




مطالب مرتبط

نظرات کاربران